Eiwitrijke bloemkoolpap

Heb jij een keer zin in iets anders dan een havermout ontbijtje? Deze eiwitrijke bloemkoolpap is een super simpel ontbijtje en bevat veel minder calorieën, ik kwam het recept tegen tussen de Personal body plan recepten en raakte direct geïnspireerd. Ik dacht dat wil ik proberen!

Dit ontbijtje is rijk aan eiwitten, verzadigd enorm en je krijgt direct lekker veel groenten binnen. Ga jij hem ook proberen? Hij is super lekker!

Eiwitrijke bloemkoolpap (1 persoon)
Wat heb je nodig:
– 300 gr. bloemkool
– snufje zout
– 100 ml amandelmelk
– 20 gr. Protein blend Fore
– 1 banaan
– 1 tl kaneel
– handjevol blauwe bessen
– 15 gr. amandelen

Hoe maak je het:
Snijd de bloemkool in kleine roosjes en kook deze samen met een snufje zout in een pan met water in 10 minuutjes gaar. Giet het af in een vergiet en doe het in een maatbeker, voeg de amandelmelk, 1/2 banaan en het kaneel toe en blend het fijn met de staafmixer.
Doe je eiwitrijke bloemkoolpap in een kommetje en top het met de andere helft van je banaan, blauwe bessen en noten. Dat wordt smullen!

Enjoy!

 

Foodilove-Weekmenu300x400

Gratis weekmenu

Voel jij dat je klaar bent om lekker in je vel te zitten? Goed in balans te zijn? Nog meer energie te hebben? Ik help om je graag om je levensstijl te veranderen waardoor jij de gelukkigste versie van jezelf kunt zijn!

Vraag nu mijn gratis weekmenu aan and let’s get started!

1 reactie op “Eiwitrijke bloemkoolpap”

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Op zoek naar een gezonde leefstijl die je moeiteloos kunt volhouden?

GRATIS

Ben jij een ambitieuze moeder en wil jij écht lekker in je vel zitten en meer energie? 

Scroll naar top