Gezonde club sandwich

Het liefst bestel ik altijd een club sandwich als ik buiten de deur lunch, maar het is niet altijd feest. Als ik deze op de kaart zie staan loopt het water me al in mijn mond. Toch ga ik meestal voor Daarom besloot ik een gezonde club sandwich thuis te maken! Yummie!

Gezonde club sandwich (2 personen)
Wat heb je nodig:
– 4 tapasprikkers
– 6 plakken spelt of volkoren brood
– 4 blaadjes ijsberg of kropsla
– 8 plakjes kipfilet
– 1 avocado in plakjes
– 2 tomaten in plakjes
– 8 plakjes komkommer
– 2 hard gekookte eieren in plakjes
– mayonaise
– versgemalen peper

Hoe maak je het:
Beleg 2 plakken brood met de sla, 2 plakjes kipfilet, plakjes komkommer, tomaat en mayo. Leg er vervolgens een broodje op en beleg deze met de andere 2 plakjes kipfilet, ei, avocado en ook wat mayo.
Bestrooi je sandwich met wat versgemalen peper en leg het laatste broodje erop. Snijd de gezonde club sandwich schuin door midden en prik de tapasprikker erdoor.

Tip: je kunt de broodjes van te voren nog roosteren voor een knapperige sandwich.

Enjoy!

Foodilove-Weekmenu300x400

Gratis weekmenu

Voel jij dat je klaar bent om lekker in je vel te zitten? Goed in balans te zijn? Nog meer energie te hebben? Ik help om je graag om je levensstijl te veranderen waardoor jij de gelukkigste versie van jezelf kunt zijn!

Vraag nu mijn gratis weekmenu aan and let’s get started!

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Op zoek naar gezonde recepten?

GRATIS

Ben jij een ambitieuze mama en wil jij meer energie, balans en tijd voor jezelf?

Scroll naar top