Havermout met rood fruit

‘Marleen, wat is dat paarse?’ Deze vraag kreeg ik een aantal toen ik een mealprep foto met jullie deelde. Daarom besloot ik direct deze mega simpele havermout met rood fruit voor je uit te werken. Ik start een aantal keer per week met dit gezonde ontbijtje, tijdens het maken bereid ik de rest van mijn voeding voor die dag voor. Superhandig dus! Dit ontbijtje staat binnen 10 minuten op tafel, verzadigd lekker en perfect voor een kickstart van je dag.

Havermout met rood fruit (1 persoon)
Wat heb je nodig:
200 ml melk (plantaardig)
20-25 gram havermout
1 eetlepel haverzemelen
snufje kaneel
100 gram rood diepvries fruit
50 gram rood fruit voor de topping (aardbeien, blauwe bessen, frambozen)

Hoe maak je het:
Doe de melk, havermout, haverzemelen, diepvries fruit en kaneel in een steelpan en breng dit aan de kook. Laat het op laag vuur in 5 minuten gaar worden. Blijf roeren totdat het een dikke havermoutpap is. Top je ontbijtje met nog wat vers fruit en je kunt smullen.

Ga jij dit recept maken? Dan vind ik het super leuk als je dit deelt op social media! Gebruik dan de tag #foodilovenl of tag mij @foodilovenl in jouw bericht.

Enjoy!

ps: ben jij op zoek naar nog meer tips en tricks voor een happy en healthy lifestyle? Wil je lekkerder in je vel zitten, gezonder leven, je ideale gewicht bereiken en je meer in balans voelen? Dan is de Foodilove Members’ Club perfect voor jou! Klik hier voor meer informatie

Foodilove-Weekmenu300x400

Gratis weekmenu

Voel jij dat je klaar bent om lekker in je vel te zitten? Goed in balans te zijn? Nog meer energie te hebben? Ik help om je graag om je levensstijl te veranderen waardoor jij de gelukkigste versie van jezelf kunt zijn!

Vraag nu mijn gratis weekmenu aan and let’s get started!

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Op zoek naar gezonde recepten?

GRATIS

Ben jij een ambitieuze mama en wil jij meer energie, balans en tijd voor jezelf?

Scroll naar top