Workout met Jennifer #5

Het is weer donderdag! Dus vandaag staat er weer een leuke workout met Jennifer #5 op het programma. Wil jij strakke en ronde billen, dan gaat deze legday workout jou daar bij helpen! Het zijn 6 oefeningen voor mooie ronde billen en sterke strakke benen. Dus waar wacht jij nog op? GO GO GO!

Legday Workout:

Lunge-Squat-Lunge: Voer deze oefening uit met iets lichter gewicht om op te warmen. 4 sets van 16 herhalingen (8 lunges per been)

Legpress:
Zet je voeten op schouderbreedte iets hoger op de plaat. Laat je knieen naar je schouders komen en duw de plaat weg. Strek je benen, maar niet op slot. Hou de spanning op je benen. 4 sets van 16-12-12-10 herhalingen. 

Pull Trough:
Doe een paar stappen naar voren en zet je voeten op schouderbreedte met je tenen naar voren. Laat met licht gebogen benen en je billen naar achter het touw naar achteren zakken. Hou je rug recht! Duw het touw met je heupen naar voren en span je billen aan. 4 sets van 16-12-12-10 herhalingen. 

Deadlift:
Zet je voeten op schouderbreedte en hou de barbell vast met een duim ruimte tussen je heupen. Duw je billen naar achteren, hou je rug recht, laat de barbell glijden langs je benen en buig door je knieen. Kom weer omhoog, duw je billen naar voren en je schouders naar achteren. 4 sets van 16-12-12-10 herhalingen. 

Hiptrusters:
Leun met je schouderbladen op een bankje/of step. Laat de barbell op je heupen rusten en zet je voeten onder je knieen. Duw je hakken in de grond, duw de barbell omhoog en span je billen aan. 4 sets van 16-12-12-10 herhalingen.  

Kick Backs:
Gebruik voor deze oefening een enkelstrap of een handgreep zoals ik hierboven gebruik. Pak de stang voor je vast. Hou je standbeen ligt gebogen en span je core aan. Strek je been horizontaal naar achteren en span je bil aan. 4 sets van 16-12-12-10 herhalingen per been.

Start elke set met het zwaarste gewicht wat je kunt! Succes!

Ik ben Jennifer, 24 jaar, stewardess van beroep en fulltime foodie en levensgenieter. Ik ben gek op sporten, koken en vooral op eten! Ik ben altijd op zoek naar de balans tussen gezond leven, ontspannen en genieten. Ik sta graag in de keuken om lekkere, makkelijke en gezonde recepten te maken en ben (bijna) elke dag in de sportschool te vinden voor een lekkere energieboost! Op Foodilove deel ik mijn favoriete recepten, leuke workouts, handige tips en hoop ik jou te inspireren om bewuster, gezonder en gelukkiger te gaan leven!

Ik zou het super leuk vinden als je een kijkje neemt op mijn blog en me volgt via instagram en facebook!

Liefs, Jennifer

Jennifer Krijnen

Foodilove-Weekmenu300x400

Gratis weekmenu

Voel jij dat je klaar bent om lekker in je vel te zitten? Goed in balans te zijn? Nog meer energie te hebben? Ik help om je graag om je levensstijl te veranderen waardoor jij de gelukkigste versie van jezelf kunt zijn!

Vraag nu mijn gratis weekmenu aan and let’s get started!

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Op zoek naar gezonde recepten?

GRATIS

Ben jij een ambitieuze mama en wil jij meer energie, balans en tijd voor jezelf?

Scroll naar top