Kleine stapjes zorgen voor enorm resultaat!

He jij daar! Het is tijd om doelen te maken die jou gaan helpen bij het afvallen. Het maken van doelen en kleine stapjes is ontzettend belangrijk als jij je ideale gewicht wilt bereiken. Vandaag vertel ik je hoe je deze doelen kunt maken en hoe je ze behaalt. En hoe kleine stapjes zorgen voor enorm resultaat. Lees je mee?

Ik zit op dit moment lekker, slank, energiek en fit in mijn vel en dit heb ik bereikt door het stellen van doelen. Ik wil namelijk ook dat jij gezond gaat afvallen en lekker kunt blijven eten zonder honger te hebben. Ik ben niet zomaar 15 kilo afgevallen, het was een proces met vallen en opstaan en juist de doelen en stapjes hielpen me er steeds aan herinneren waar en hoever ik was.

Het lijkt me logisch dat je een doel moet maken om je ideale gewicht te bereiken. Wanneer zit jij lekker in je vel en waar droom je van? Heb je hier al wel eens goed over nagedacht? Als jij een doel maakt ga je namelijk veel gerichter te werk, wist je dat?

Als jij eenmaal een doel hebt gemaakt zorgt dit voor enorme focus en ik kan je vertellen dat er niets fijner is dan dat. Of het nou met afvallen te maken heeft of met iets anders in je leven. Op dit moment heb ik enorme focus op het door ontwikkelen van Foodilove en omdat ik doelen maak helpt mij dit enorm. Deze focus gaat je richting geven en rust, ik maak dus plannen om mijn doel te behalen.

Daarnaast is het erg belangrijk dat jij je droom goed voor ogen hebt. Herhaal elke ochtend als je opstaat wat je droom is en zeg tegen jezelf dat jij deze gaat bereiken! Zeg tegen jezelf wat je doel is qua het bereiken van je ideale gewicht en zeg dit mega enthousiast tegen jezelf! Doe je ogen dicht en stel je je ideale ik elke ochtend voor! Vertel dit ook aan naasten in je omgeving zodat zij je ook kunnen helpen met je doelen.

Pak pen en papier en ga de volgende dingen opschrijven:
– wat is je droom? Zet hoog in en wees niet te voorzichtig 😉
– wat is je ideale gewicht?
– wat is je einddoel? Wanneer ben jij de ideale ik? Doe je ogen eens dicht en stel je dit eens voor.
– hoe kun je dit doel bereiken? Wat voor kleine stapjes ga jij zetten, formuleer deze ook goed.
– waar ga jij je op focussen?
– wat zijn op dit moment je slechte gewoontes en hoe kun je deze gewoontes doorbreken?
– maak een tijdsplan, wanneer wil jij je einddoel hebben behaald en wanneer de tussen stapjes? Wees zo concreet mogelijk en kijk goed of het haalbaar is.
– hoe en wanneer ga jij meten of je op de juiste weg bent naar je doel?
– kortom: schrijf gewoon alles op wat erin je opkomt!

Het behalen van je doel is super spannend en gaat zeker met vallen en opstaan, kleine stapjes zijn het beste om je einddoel te behalen! Dus wees niet te streng voor jezelf en heb jij een keer een dipje pak je plan zo snel mogelijk weer op. Kijk niet achterom, wees altijd positief en kijk vooruit!

Wil jij je doelen met mij delen of kan ik je hiermee helpen? Schroom niet om mij een mailtje te sturen via marleen@foodilove.nl

Ik zou zeggen GO FOR IT! Lees hier mijn verhaal en hoe ik jou kan helpen met mijn programma bereik je ideale gewicht, want als ik het kan, kun jij het ook! Liefs Marleen.

 

 

 

Foodilove-Weekmenu300x400

Gratis weekmenu

Voel jij dat je klaar bent om lekker in je vel te zitten? Goed in balans te zijn? Nog meer energie te hebben? Ik help om je graag om je levensstijl te veranderen waardoor jij de gelukkigste versie van jezelf kunt zijn!

Vraag nu mijn gratis weekmenu aan and let’s get started!

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Op zoek naar gezonde recepten?

GRATIS

Ben jij een ambitieuze mama en wil jij meer energie, balans en tijd voor jezelf?

Scroll naar top